Believe u can and u will!

Ny vecka nya tag!
Jobbade hela helgen. Fredag på Blommor & Ting och lördag och söndag på mitt jobb jag är tjl ifrån. Gick finfint på båda ställena! Städade även på mitt tredje(!) jobb. Fick tre lönebesked denna månad, många bäckar små som man säger..
Igår var jag ledig, hälsade på mamma och pappa och tog det bara lugnt.

Imorron ska jag få göra min första kistdekoration på skolan och jag är SÅ peppad!! Har längtat efter det! Att få göra ett så stort och fint arbete. Många i klassen tyckte ändå det kändes jobbigt att arbeta på ett kistlock och så. Det är ju förståeligt men för mig så känns döden helt naturlig och nästan för 'jaha det var det ja' känsla. Man blir ganska härdad i vården om jag säger så!
Så morgondagen ser jag framemot!

Nu sitter jag och pluggar. Både latin, stryker under text till ett grupparbete och ska skriva till kompendiet. Tror vår lärare i krukväxtkunskap gått bananas, såhär mycket läxa brukar vi inte ha! Botanikprovet vill jag inte ens tänka på.
Nej åter till plugget hörrni!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0