Välkommen december, i år ska du bli bra.








Nu har tredje dagen i december snart hunnit flyga förbi. Tiden går så fort. Vars tog denna termin vägen? 
Bakat lussekatter gjorde vi i söndags. Det blev även några andra modeller i år hehe som julbockar och hjärtan 😉

Idag har jag varit hemma från skolan. Kan knappt sitta upp utan att snoret rinner så då kändes det jobbigt att vara i skolan och stå och jobba. Nässpray hjälper inte ens. Jag är på tok för dålig att lyssna på kroppen ibland (läs jämt) men idag har jag tagit det lugnt och vilat. Skönt!
Vill inte bli mer sjuk då vi ska till Stockholm på fredag och fira lilla julafton hos Patriks syster. Jag vill liksom inte missa kulan heller, för snart är ju den borta och bebisen här! 😊
Hinner inte åka ner nåt mer denna månad då jag bara är ledig 12e och 17e efter denna helg. Har hittills fått 18(!!!!!!!!) arbetspass fördelat över december och början av januari på Interflora Fresh! Så glad! Är till och med ledig julafton, juldagen OCH annandagen i år så det är ju rena lyxen.  När hände det sist liksom??
Så jag gör som Niklas Jensen sa att man ska göra ibland, klappar mig själv på axeln över att ha uppnått mitt mål att inte jobba på mitt vanliga jobb denna jul. Galet ju, tänk för ett år sen var detta min högsta dröm och nu är jag HÄR. 🌟


På tal om fantastiska saker. Kolla in granarna som jag och två klasskompisar gjorde. De står nu i ett skyltfönster i en blomsterbutik i Östersund!!!! Vi är fasiken bra alltså!! 
Ursäkta för den dåliga skärmbilden! 😘



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0