Dagen före avresa!

Så himla typiskt. Hade skrivit ett jättelångt inlägg med bilder och allt från senaste uppdraget på skolan,
men så hängde sig appen så allt försvann! Får skriva och visa det senare helt enkelt.
 
Nu är det i alla fall kvällen före avresa. Imorgon 19.00 går flyget från Arlanda. Och vet ni vad som är helt galet?
Jo, jag är inte alls så speciellt nervös! Lite pirrig är jag men det känns mest spännande.
Inte alls sådär galet nervös jag var veckan efter vi hade bokat resan. Så det känns ju himla bra!
Vi har packat pass, intyg och allt man behöver. Det man glömmer, har man glömt.
Har dock packat allt på listan jag skrivit i alla fall!

Tittar på vädret nu och det ska vara soligt kring 25 grader hela veckan, skönt!
 
Ha en bra vecka hemma i Sverige så ska jag ha en bra vecka på Kreta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0