Onsdag

Hoppas allt är bra med dig som läser. Det är det nämligen med mig.
Passar på att uppdatera här lite, har nyss varit ute på en promenad. Här i Nordvik är det ännu plusgrader och nästan all snö är bortsmält. Så härligt jag känner verkligen energin återvända i och med att ljuset återvänder!

Igår så fick jag chansen att följa med på en begraviningsinspiration nere i Sundsvall, så den tog jag direkt.
Där var det två kvinnor som visade jättemånga fina kreationer och pratade mycket om begravningsbinderi.
Tänkte visa några (flera) bilder jag tog igår så ni också får se!


Först åts det på Tacobar på Birsta, gott inte ätit där förr!


Stående begeavningskrans.
Dom hade två teman ett för en person som älskat trädgård och en för en mer författare/jurist/bokmal. De vill verkligen påpeka att om man gör det så personligt som möjligt så blir det vackrast och det kommer ni se också.


Vi kör på med det mer pastelliga, trädgårds temat.














Pausfika! Nu tar vi det andra temat med mörkare färger och bokblad.











Vilket tema tycker du är vackrast?


Här är en ros som gjordes på skolan idag. Läcker va? Man limmar på blomblad på blomblad...


Nu uppdaterar jag hej vilt här! Hej här är jag! Ser ni vars nars?


Vi åt hotelfrukost på Elite Hotel! Mumma!


Idag gjorde jag denna rundbundna bukett i hållare. Klurigt men roligt!













Det var allt för idag! Nu ska jag plugga latin. JA jag är seriös pluggar detta jäkla latin nästan jämt haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0