Jag är Big Mac'en du äter.

Sommartid idag, woho! Eller? Inte om man börjar 07.00
Nu känns det verkligen att man missade en timme inatt.
Fick feber i fredags så var hemma igår men vips så hade febern plötsligt försvunnit och jag
kunde därmed arbeta idag och det gick som herrdas de! (Det gick fint).
I min klass är det som sagt många som tycker jag har sån härlig dialekt, haha what!
Jag menar, har jag ens nån dialekt? Fast iof så är det många som inte är härifrån som
har svårt att förstå vad jag säger först gången vi talas vid. Så nåt spökt äre.
 
Och här ä ja! Hon med ibland rådjursbruna ögon, men vanligtvis så är dom guldbruna och
som ska klippa håret på fredag och som ska arbeta imorgon, ha läxförhör på krukväxter
på tisdag, gå i skolan även onsdag och torsdag och ha poolpass på fredag. Ledig lördag,
söndag. Och jag är så glad, så innerligt glad att jag har dansat i en timme här hemma
till hög musik (PF = Pojkvänsfritt alternativt Patrikfritt) och det ger sån himla energi till
själen! Att få fuldansa alltså.

Sen tycker jag att ni kan lyssna på denna låt av Kent:
http://youtu.be/LfaTRxmVXTQ
 
Dom har verkligen prickat in dagens Sverige så himla bra. Jag har alltid tyckt att Kent
har haft bra texter, men denna är top 1 alltså!
 
Ha en fin vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0