Fortsättning öppet hus..

.. i bilder


Vinster till blomsterlotteriet!


Denna gjorde jag till lotteriet. Fick nog en lycklig ägare!


Dagen innan bjöd vår lärare på avslutningstårta.


Vår monter i Rockabillytema!





Min bukett!










Ett halsband knåpade jag ihop till vår skyltdocka.


Min bukett underifrån. Jag handklippte alla cordylineblad.




Färdigpiffat med rosblad och allt!


Heavy metal tema! Tog bara en bild på de andras teman.


Fyra nyanser av lila.


Natur romantiskt tema.


Min favorit av allas buketter! Natur romantik... Så otroligt fin och välarbetad!


Vår floristlärare gav vi en flaska vin och vår krukväxtlärare gjorde jag denna somriga bukett till!


Sen tog jag på mig halsbandet som diadem och gick på sommarlov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0