Pysseldag

Idag har jag en inte göra några måsten dag! Det enda jag måste göra en sån dag är att bestämma att jag måste inte göra nåt speciellt idag.

Så jag har läst en bok under parasollen i två timmar. Skönt.
Sen har jag pysslat och fixat lite, sånt som ger energi snarare än tar.
Bra saker helt enkelt!


Patrik vann denna hjärtan på tråd på Nordvik och den trivdes inte så bra i burken så jag bestämde mig för att göra nåt kul av den och såhär blev resultatet:






Igår var jag och Patrik på bagageluckeloppis på Bruksgodset. Där hittade jag en rosa ram. Har viljat ha en ram med färg i hallen för att bryta av alla svarta och nu slipper jag köpa en och spraya. Perfekt!


Hittade ingen bättre förebild.

Såhär ser det ut nu:

Lite mer färg blev det i alla fall.
Ramade in lite mer Marimekko motiv, min favorit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0