Middag med vänner

Förra veckan när mitt pass på Blommor & Ting var slut så mötte jag upp några av mina tjejer för att äta ute på restaurang! Jag hade bokat bord på en italiensk restaurang Trattoriana (stavning?) där Kniven mot strupen spelade in i våras så det kommer visas på TV i höst. Har viljat äta där länge men nu kändes det såklart ännu mer spännande!
Jättemysig restaurang men hur hade det varit om inte KMS besökt dem.undrade vi då de glömde bort Sofias dryck till maten och Lovisa fick mjölk som skar sig i kaffet. Självklart sa vi till om båda sakerna.
MEN maten var verkligen jättegod! Jag tog en pasta (kändes som ett måste när man är på Italiensk restaurang) med champinjoner, grädde, parma skinka & vitlök. Mmmm! Gott!
Sen fick man bröd och olivröra medans man kikade i menyn också. Himla bra.


Min mat närmast i bild! Alla beställde in pasta hehe... dock olika sorters.


Lovisa och Sofia som hade med sig Astrid som snällt låg och sov.



Sara och Ullis!


Min efterrätt. Var proppmätt och sugen på kladdkaka men kände att nej den kan jag nog inte klämma ner så det blev glass och kaffe.


Lovisa och hennes chokladpudding!


Sara posade med sin tiramisu. Bad henne posa under rubriken 'älska med den' haha! Har för mig att det är en film med Freddie Prins Jr. där tjejen är inneboende hos modeller och just den repliken sägs. Men vad heter filmen?? Hjärnsläpp!

Nästa gång tänker jag att vi kan boka bord på den indiska restaurangen och då kanske vi kan pricka in att Stina och Emelie också kan :)


Kommentarer
sofia

Störtkär heter den tror jag. :)

Svar: Det stämmer! :)
elleminem.blogg.se

2014-08-06 @ 10:33:42
URL: http://sosv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0