Älskade skola

Äntligen är jag där igen. Det känns underbart. Magkänslan är bra fortfarande. Jag har hittat min plats i livet helt enkelt och jag är så glad att jag vågade ta just min plats.

Började skolan i tisdags. Första dagen åkte vi till Mannaminne och Bönhamn för lunch och inspiration. Dag två städade vi in oss i klassrummet och växthuset. Och idag så fick vi äntligen börja med blommorna! Så härligt!


Jag och solrosen!

Vi plockar in det mesta av materialet från det som växer på skolan. Bara lite köps in. Solrosen tex planterade vi innan vi gick på sommarlov, roligt att se resultatet!



Jag och Susanna skyltade om till mer höstkänsla utanför klassrummet. Jätteroligt, fantasin flödade!








En pararell bukett jag gjorde idag.


Såhär ser det ut på min bänk ibland. Ofast mkt stökigare. Ett kreativt kaos även kallat.


En låg snittdekoration jag gjorde idag.






En pararell dekoration jag gjorde idag. Älskar dessa!





Idag fyller min kära pappa 62 år! Gjorde en bukett till honom. Mamma skulle bums fota oss tillsammans med den.
Vi har varit och ätit gott på Il Romanos och sedan åt vi tårta här hemma. De tog med sig den och kom hit så jag skulle slippa stressa efter skolan. Snällt!



Ha det bra!


Kommentarer
Anonym

Myyys!!! Så kul att det dragit igång igen!!

2014-08-21 @ 22:16:22
Anonym

Myyys!!! Så kul att det dragit igång igen!!

2014-08-21 @ 22:16:22
Anonym

Vilka fina arrangemang du har gjort! Man känner sig inte lika höstdeppig nör man ser dom fina färgerna 🌸

Svar: Tack vad roligt att det kunde pigga upp dig! Det piggar även upp mig :)
elleminem.blogg.se

2014-08-25 @ 00:07:03
Anonym

Vilka fina arrangemang du har gjort! Man känner sig inte lika höstdeppig nör man ser dom fina färgerna 🌸

2014-08-25 @ 00:09:40
Lovisa Melin

alltså oj vad konstigt det blev!! haha jag skrev kommentarer när det var dålig mottagning så det kom aldrig upp vad jag hade skrivit! ;P så jag skrev igen och igen men det kom aldrig upp att jag hade kommenterat.... men det gjorde visst det ;D haha!

2014-08-26 @ 22:00:06
Lovisa Melin

ja det var alltså jag som var "den anonyma" haha ;P

2014-08-26 @ 22:00:38
Lovisa Melin

hahahaha blir så full i skratt när jag tänker på hur du måste ha reagerat! ;P först ba, åh spännande med nån anonym som ger en trevlig kommentar, och sen ba men, vafan!! huuuur många likadana som hällts, måste vara ett psycho! hahah ;P

Svar: haha nä jag förstod att det måste blivit nåt tokigt ;) Har också gjort sådär på nån blogg vet jag hehe :)
elleminem.blogg.se

2014-08-26 @ 22:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0