Söndag i september

Hej!
Idag är det söndag och det har också precis känts som en söndag.
Idag har jag varit ute och pysslat. Tagit bort sommarblommorna som sett sina bästa dar.
Tagit upp det sista av morötterna och rödbetorna.
Utemöblerna har även fått komma in under tak. Dock inte det stora bordet. Det krävs två styckna för att orka förflytta det.
Nu har jag gjort en kroppsskrubb, satt i blonderingsbalsam. Måste göra det med jämna mellanrum då jag och min frisör kommit fram till att mitt hår gärna får en gyllene gulare ton av sig själv ett litet tag efter blonderingen!
Så nu inväntar jag en vän som ska komma hit på fika.

Visar några bilder från idag och igår.
Igår var jag i Umeå hos en annan fin vän. De har köpt hus så vi smyggick omkring och filosoferade på gatorna där. Fotade dock inte huset med stort H.








Finns väldigt många fina hus där! Gick och dregglade en hel del kan jag säga...




Idag har jag bland annat plockat in astrar och höstat till farstukvisten.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0