30 januari

En sån natt.. önskar jag kunde skriva så p.g.a. heta drömmar men nej.
Igår kväll när jag gick och la mig tog jag hostmedicin, som jag använt förut,
och fått utskriven av VC igår. Hostar och hostar, tycker faktiskt jag fick mer
hosta av den istället för mindre.
Hostar fram tills klockan ett då jag istället börjar få ont i magen,
tänker att det går nog över, men det tilltar. Så kliver upp och går omkring.
Blir inte bättre. Lägger mig igen, får obeskrivligt ont! Väcker min sambo,
går sedan in och lägger mig på toagolvet, för nu är smärtan extrem!!
Svetten fullkomligen rinner längs pannan och ryggen och jag börjar se
dimmigt! Blir riktigt rädd!! Sambon ringer sjukvårdsupplysningen och när
de har hunnit svara (efter 20 min i kö!!) så har smärtan börjat avta.
De tror som jag att det är en biverkan av hostmedicinen och rekommenderar
mig att ta alvedon mot värken.
Smärta i gallgångar kunde det vara..hm..
Vid klockan tre går värken över helt och hållet och jag somnar äntligen!
USCH OCH FY för dessa sabla biverkningar jag får!! Känns så läskigt
att jag blivit så oerhört känslig mot olika läkemedel.
Känns inte okej att måsta ha nära döden upplevelser så fort jag blir sjuk.
Tackar gudarna att jag har min underbara sambo som hjälper mig och
ställer upp jämt ♥ ♥
 
Blir då ingen mer jäkla hostmedicin för mig!!
 


Kommentarer
Sofia & Märta

Skönt att Patrik va där.
Huvva om din stackars mage ska påverkas så där.....
Mår bättre nu?

Svar: Ja verkligen! Nu var det nog mer hostmedicinens biverkningar typ gallgångarna det berodde på.Ja nu mår jag mkt bättre :)
elleminem.blogg.se

2013-01-30 @ 21:17:40
URL: http://Sosv.blogspot.se
Lovisa Melin

vilka superfina vinterbilder! :D

2013-02-05 @ 23:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0