Välkommen februari!

Härligt väder bjuder februaris andra dag på!
Perfekt så att man får påfyllt med ny energi!
Första arbetsdagen idag på 1½ vecka - kändes super!

Mitt nyårslöfte går bra. Inget godis eller chips än så länge.
Igår kväll lyxade vi till det med persikohalvor och glass ;)

Jag går mest omkring och dagdrömmer om hur jag ska göra
om rabatten i vår och hur den kommer se ut i full blom i sommar,
om mina påskliljor och tulpaner kommer blomma, vilka grönsaker 
jag ska så, hur man kan göra för att minska gräsmattsarealen.
En stor grusplan är ju egentligen rätt snyggt, eller?
Känns som att jag är redo för vår nu!

 


Ha en bra helg!


Kommentarer
Sofia & Märta

Hahaha ja en stor grusplan låter jätte snyggt och praktiskt.

2013-02-03 @ 20:26:33
URL: http://Sosv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0