Den (underbart) lediga helgen!

Vilket härligt väder det har varit! Strålande sol och takdropp. Nu känner jag att
våren är på ingående! Plattorna framför farstukvisten har t.o.m. töat fram!
 
I fredags hade jag Sara och Ullis på middag, lika trevligt som alltid! Bjöd på
tacos och till efterrätt blev det hallon & blåbärs sorbet med fruktsallad. Man
behöver inte alltid krångla till det, trevligt brukar det bli ändå.
 
 

I lördags var vi på fika hos Patriks pappa, hans syster var uppe och hälsade på från
Stockholm! Sedan på kvällen var vi bjudna på grillat hos mamma & pappa, behöver jag
säga att det var supergott?!
Igår så grillade vi varma mackor ute och åkte lite skoter. Jag körde såklart fast. Vid såna
tillfällen så är det "Sjöqvisten" i mig som träder fram och visar den korta stubinen.
Invigde mitt mackjärn som jag fyndade på loppis i somras och det fungerar suveränt!
Igår var jag även på yoga i vanlig ordning på söndagar. Detta var det mest fysiska passet
vi skulle ha och jag har träningsvärk i magen idag så det var sant som det var sagt!
 
 
 
Känns att jag har haft många sovmornar på rad nu då jag försov mig imorse!! Vaknade 10 minuter innan
jag skulle åka och fick kasta i mig frukosten, men jag hann!


Kommentarer
Sara

Mys! :D

2013-02-26 @ 16:21:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0