Pistvakt i Lycksele

Nu kommer inläggen lite hipp som happ.
Helgen som gick åkte jag och Patrik upp till Hotel Lappland i Lycksele för att se Pistvakts show. Vi blev ett stort gäng på sammanlagt 16 personer. Vi var totalt tre tjejer och himmel vad skönt att bara umgås med killar. (Dom där tjejerna var så blyga att jag gav upp mina artighetsförsök ganska fort). Vi badade bubbelpool på spat, drack öl, åt julbord, såg Pistvakt som var jättebra! Oj så de showade! Och att sen bo på hotell är ju så skönt när man slipper bry sig om att laga mat, städa och allt annat vardagligt.
Hade en jättebra helg verkligen!
En kille frågade mig 'Du gillar öl eller?' Haha där insåg jag att jo. Jag ÄLSKAR öl.


Pistvakt på scen! Vilket liv det var haha! 'Ett två tre fyra bäverhojt. Man drick för å glöm å sen kan man börj å dans'


Igår firade vi 5 år och 11 månader tillsammans!


På väg hem på söndagen for vi på Skogsmusemet. Vi = Jag, Patrik, Olov och Fredrik. Det var bara massa skogsmaskiner där men så fanns det en skogsmaskinssimulator som man fick provköra och det var jättekul! Så nu kan jag det med ;)


Skogsmaskin som tagen ur motorsågsmassakern!


Denna fick vi provköra!

Som sagt. Hade en jättebra helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0