Så nervös!!

Vi ska till Kreta om mindre än tre veckor och jag är redan sjukt nervös! Vaknade imorse med pirr i magen och får inte bort det. Åh. Är ju inget att oroa sig över egentligen men det är ju trots allt första gången jag åker på solsemester.
Känns inte ens bra att åka med Patrik. Han är så himla 'det ordnar sig' och så oförstående för att jag är nervös. Jag blir tokig. Självklart tänker jag på att som kan gå fel istället för hur roligt det ska bli. För just nu känns det inte som att det ska bli roligt alls.

Sa jag att jag är nervös eller?



Kommentarer
Sanna

Ta något glas vin eller något lite starkare innan ni åker så du slappnar av :)

2014-09-16 @ 11:10:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0