25

Min första vecka som 25-åring har sett ut lite såhär!

Min sedvanliga tårta med egengjord lemoncurd. Ledig dag. Sällskap av släkt o vänner. Bra dag.

Fick en superfin bukett av Patrik som glittrar!
Även knäcktryffel från Lotta och Frida hängde med i födelsedagspresenten, tack!
Fick även presentkort och en jättefin klocka jag önskat mig i rose av Patrik och mycket annat fint av de andra.

Sen tog jag 50 selfies och fick till denna på mina frisörlockar.

Adventsmyste med Juni innan jobbet.

Man kan tro att jag har riktigt långt hår nu, men nej ni det är faktiskt riktigt jäkla kort!

Vevat fram buketter på tomteverkstan aka jobbet! Kuriosa: Man hinner veva sjukliga mängder sånahär och träffa mååånga kunder på 15-timmars pass!

Vilat fötterna i soffan och njutit av en nyklädd gran och lite julmust.

Ibland har jag väl känt såhär också.

Men oftast känt mig väldigt tillfreds med livet och det är himla skönt hörrni.

Sen kan jag ju känna ibland att om 25 år till, kan nog en såndär tatuering behövas för att hålla allt på plats haha!

Inte så dum ålder den här tjugofemman ändå! Nu ska jag slå in julklappar, ha det bra.

God Jul!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0