En sån härlig dag!

Har fått två fina komplimanger idag. Båda sånadär "detta gjorde min dag".
Den första var att min klasskompis på lunchen sa 'det är en sak jag tänkt på sen vi började här, du har så fina ögon, precis som Sandra Bullock!' Så snällt. Får ibland komplimanger för mina ögon och långa fransar men denna var absolut en av de bättre! 
Nog för att hon har lite mörkare ögonfärg än jag, men dom ser väldigt fina ut så jag är nöjd!


Sen var jag och åt ikväll med mina jobbarkompisar från Björkhem. Jättetrevligt!
Då var det anordnat en 'lek' som gick ut på att man skulle läsa upp vad det stod på några paket och ge det till den person det stämde bäst in på. Man fick budskapet liksom. Så läste Ellinor upp 'God jul till en person som alltid är glad och som bjuder på sig själv' också fick jag det!!!! Blev så himla glad! Känner mig verkligen som en surbulle ibland så det känns skönt att jag uppfattas som glad och positiv. Jag menar hon hade 30 andra att välja på.
Så denna dag lägger jag mig och sover med en feel good känsla i magen! 😊 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0