Utsmyckning av Nora kyrka.

Min klass fick ett roligt uppdrag inför studenten på skolan. De tar studenten i början av maj på Nordvik, men i år var det visst sista året med det pga nya regler.
Vi fick i alla fall smycka ut kyrkan. Väldigt roligt!

Jag var i entrégruppen. Vi skulle göra något i färgerna gult och blått. Typiskt studentigt. Jag fick så många flashbacks av mina egna avslutningar. Det är något speciellt att vara i en kyrka alltså.


Så vacker kristallkrona!


Vi alla gjorde små små buketter till hålen i kyrkbänkarna så fint!


Några gjorde superfina fönsterdekorationer!


Dessa gjorde vi i entrégruppen som skulle stå på kyrktrappan.


Typ så! Just denna dag blåste det väldigt mycket så vi ställde aldrig upp krukan högst upp men den satt där på examensdagen som var dagen efter.


Fatet längst ner på ställningen.

Mycket roligt uppdrag att få ha varit med om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0