Fika på UH!

Förra helgen tog jag en riktigt lång fika med nästan alla tjejer i gänget på Café UH. Med lång menar jag att vi satt där i hela FEM timmar.
På dom timmarna hann vi både äta middag, surra och uppdatera oss och fika! Mycket bra stund!


Middag! Kycklingpasta med grekisk olivröra. Gott!


Sofia har flyttat upp till Ö-vik nu så hon är välkommen hem :)


Stina och Ullis!


Söta Lovisa var uppe från Ludvika!


Vår lärarinna Sara ;)


Också jag som ville visa upp mitt nagellack!


Ja den är upp och ner. Ibland är det bra att stretcha nacken. Ullis hade fyllt hela 25 år så henne firade vi.
Hon fick ett presentkort på restaurangen Linnéa och Peter här i stan.


Oredigerade bilder haha!
Mitt fika! Brownie med hallonglasyr och saltlakritsströssel. Var inte lika god som den lät och väldigt mäktig, men alltid roligt att testa något nytt!


Valmöjligheter fanns det gott om!

Det var den gången, nu hoppas jag det blir en annan gång snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0