Midsommarafton

I år intogs midsommarlunchen i Holmsund hos min vän Emelie & hennes sambo Erik. Eller inte just hemma hos dom. De har köpt hus och i samma veva köpte deras vänner också hus i samma område så nu slog de ihop festen på båda ställen. Så lunchen intogs gatan ovanför. Himla fiffigt! Roligt att träffa nya personer och få titta på och inuti fina hus!
Vi åt väldigt god mat, lekte lekar och åt tårta.


Mums!
Efter kaffe och tårta åkte dock jag och Patrik hemåt då jag börjar jobba 07.00 imorgonbitti. Bäst timing everrr. Meeen är man inställd på det så går det bra!

Väl hemma grillade vi med Patriks kompis Olov (vårt fosterbarn som vi brukar säga hehe). Sen kom Mattias så då åt vi glass och jordgubbar. Efter det har vi spelat kubb, behöver jag säga att jag och Patrik utklassade dom? hehe...

Blev en riktigt bra midsommar!
Hoppas ni också haft en fin dag.



Gjorde kransen igår och har fått en lycklig ägare. Vevade nämligen kransar på B&T efter jobbet igår, himla roligt att bryta vardagen med lite blommor och butiksmiljö. Alltid lär man sig något!

TREVLIG MIDSOMMAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0