TISDAG

Ååååh. Skrev klart hela inlägget också klickar jag på RADERA. WTF.
Aja. Är nere på Nordvik igen. Sover här tis-tors i en fyra jag delar.m två andra tjejer från klassen. Funkar väldigt bra de är så trevliga! Vi har separata rum som vi kan låsa o delar toa, dusch o kök. Mat kan man köpa på skolan men vi har med matlådor eller lagar middag här.
Jag bjöd på lättsötad kladdkaka idag. Inser att jag köpt sockrad sprutgrädde haha! Ironin i det alltså!!




Mitt charmiga rum.


En av tjejernas rum. Fatta mysigt hon gjort det! Det orkar inte jag hehe..


Vårt skyltfönster med alla hjärtans dags tema.


Jättefin ros!


Blomkylen är påfylld igen!


Jättehärligt!!


Jag och en bukett med tulpaner, ranunklar och limuneum som jag gjorde till skyltfönstret idag.




Tänk er en rundbunden brudbukett med bara nejlikor i olika färger och lite grönt. Åh så fint!! Vill ni har fina snittblommor hemma, köp nejlikor de är billiga och väldigt hållbara och superfina verkligen.

Nu ska jag plugga latin (igen). Ha en bra vecka! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0