Tisdag 18/2

Hej!!
En vecka sen jag skrev nu, har liksom inte haft tid! Allt är bra med mig men (alltid detta men) jag tror att jag håller på att få hälsporre! Alltid är det något. Känner mig som en åttioåring ibland alltså. Men har köpt både hälkil att ha i skon och går i supermjuka tofflor inomhus.
Har också beställt inlägg till skorna för nu är jag less på att ha ont i fötterna.


Mina flufftofflor hehe! Vårt supermysiga vardagsrum utan tv med stenhårda soffor ser ni i bakgrunden.


Denna fina ros fick jag av Patrik på alla hjärtans dag! Och trisslotter, vann inget! Mer tur i kärlek!
Kollade upp och en ros betyder "Du är mitt allt". Patrik drog en lättnadens suck då det inte var något med frieri haha! Så det lär ju ta länge än innan det blir giftermål här.


Patrik med sin solitär han fick av mig på alla hjärtans dag! Han blev verkligen glad, det trodde jag faktiskt inte att han skulle bli över blommor så det kändes extra roligt!


Försökte göra den manlig. Tycker jag lyckades ganska bra med blåbärsris som bröt av det mjuka. Det är franska tulpaner, stålgräs med gröna pärlor på, färgat blåbärsris och ett hjärta handmade by me!



Sen har jag levererat min första beställningsbukett också inför alla hjärtans dag! Till Micke M som beställde till Rebecca.


Såhär blev den! Fick fria händer och det blev verkligen en stor bukett för pengarna! Även den med hand made hjärta!


Såhär såg det ut när jag plockat ihop blommorna och utfyllnaden.


Tadaaa!


Detta hjärta i oasis fick mamma och pappa av mig.


Igår var jag ledig så då klippte jag mig och åt lunch på stan med Stina och lagade storkok till veckan. Så nu ska jag äta thailändsk kycklinggryta och ris till lunch alla skoldagar.




Detta började vi med idag. Att klä in en begravningskrans i cypress. Fatta tid det tar!! Då kände jag att det är verkligen ett hantverk vi gör. Så den ska vi fortsätta med imorgon. Det är nämligen begravningsvecka igen :)

Hoppas allt är bra med er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0