Lördag

Solen skiner hur fint är inte det??
I ugnen står en stek fint det med!
Ikväll är det fest känns bra.
Bra dag helt enkelt!
Sen tänkte jag tacka dig som körde på älgen i söndags så att vi fick oss lite kött och färs. Hoppas allt gick bra med dig dock!


HEJ solen!!

Tänkte visa bild på min färdiga begravningskrans också.




Vilket hantverk floristyrket är alltså.
Jag förstår fullt och fast varför en sånhär krans kostar över tusenlappen!


En krans vi i klassen gjorde tillsammans.

Sen vill jag passa på att önska min vän Sofia grattis på hennes 25-års dag!

Ha en fin dag allihop!


Kommentarer
Lovisa Melin

gud så fin denna var! så fina färger tillsammans och att den va så tät :)

2014-03-09 @ 21:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0