Bröllopsfest!

Ikväll har vi varit på bröllopsfest för Sabina som jag gick undersköterskeutb med och hennes numera make Jonas. Är så glad att de äntligen gift sig, de har varit tillsammans sen åttan liksom!


Såhär såg jag ut själv i soffan innan festen...


och såhär såg jag ut när jag o Patrik vunnit tipsslingan på vem som kände brudparet bäst! Otippat men roligt att det blev vi ändå!
Vi vann lite skumpa som vi drack upp på plats. Anser detta som ett demenstest = jag har inte Alzheimers!

Jobbiga saker med en utekväll kan vara när man måste tvinga sin utfulla sambo att ta ett BS än fast han är skitsur och sen hålla koll på honom hela natten. Det känns mindre jobbigt av att få höra 'jag älskar dej.' och att få höra av en kompis sambo att 'jag har fötterna på jorden o är en superhärlig kompis för hans sambo som kommer med kloka råd'.
Och ja jag är nog en väldigt bra kompis att ha i vått och torrt utan att vara självgod. Något man måste vårda, vilket inte alla gör jämt.


Kommentarer
Stina

Haha du är för rolig du Bettan! Inte alzheimers.. ;) Du är en underbar vän <3

Svar: Som du <3
elleminem.blogg.se

2014-08-24 @ 09:31:17
hanna

vad fin du är! :D

Svar: Tack :D
elleminem.blogg.se

2014-08-25 @ 07:13:10
URL: http://fitnessinspiration.se
Emiza

vad fin du är

Svar: Tack, vad snäll du är!
elleminem.blogg.se

2014-08-25 @ 08:04:30
URL: http://ewiza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0