Sextio frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Om exakt 5 år är jag 28 år, snart 29!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min arbetskamrat Cilla som jag jobbade kväll med.
3. Hur lång är du? 166.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, bra fråga. Ser sällan på film.
5. Vem ringde du senast? Patrik
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var så långt, men min vän Lovisa beskrev iaf idén bakom en väggklocka som hon & hennes mamma gjort :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Det beror på till vem och om vad.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, 25 år nästa år!
10. När såg du senast din mamma? Igår, vi gick på stan!
11. Vilken ögonfärg har du? Leende guldbruna ögon...
12. När vaknade du i dag? Hade sovmorgon, så vid halv tio.
13. Vilken är din favoritjulsång? "Jag vill ha mer jul, ge mej mer jul!"
14. Vilken är din favoritplats? Vår tvåsitssoffa!
15. Vilken plats föredrar du minst? Typ en äcklig trång källare, huh!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen i ett eget hus med Patrik & Juni.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken/monster och tankar om det skulle börja brinna.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag skrattar väldigt ofta på mitt jobb, så det var nog där!
19. Hur stor är din säng? Megastor! 240 cm faktiskt!
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med! Fryser ihjäl annars.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två (fyra med Patriks).
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Örnsköldsvik.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Ja det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Alltså den där laktosfria smultronglassen... Mmmm...
28. Vilken är din favoritefterrätt? Panacotta!! Helst med vanilj och bär!
29. Tycker du om kinamat? Har jag ätit det? Thai = JA.
30. Tycker du om kaffe? Ja, men dricker inte sen min magkatarr förra året.
 
 
31. Vad dricker du till frukost? Inget oftast, har för bråttom, isåfall vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? På mage
33. Kan du spela poker? Ja, jag tror det.
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja oftast!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp det gör jag!
37. Vill du ha barn? Ja, nån gång.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej som tur är!
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Varm bassäng.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning!
42. Äger du dyrbara smycken? Nä, inte direkt.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hela Sverige Bakar och CSI.
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min jobbarkompis Marjut!
46. Sover du med gosedjur? Nix, men Juni ibland!
47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga för Samsung.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, hos mamma och pappa.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min t-shirt jag har på mig!
50. Flirtar du mycket? Ibland med Patrik, för kul!
51. Kan du byta olja på bilen? Det har jag Patrik till, hehe!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser nu "Flickan som lekte med elden"
54. Läser du någon dagstidning? ÖA
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vi har ÖA också prenumererar jag på Hus&Hem.
56. Dansar du i bilen? Nja, jag är mer sjunga-i-bilen-typen!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nåt jobbrelaterat.
59. När var du i kyrkan senast? Oj... På Sofia och Jespers bröllop!
60. Är du lycklig? Ja, annars kan jag väl aldrig veta när jag är olycklig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0