Familjehäng

Igår hade vi finfrämmande från Stockholm! Patriks syster och hennes sambo är uppe
från Stockholm i helgen, så vi beslöt oss att bjuda dom och Patriks pappa & Nilla och
Patriks faster på middag. Vi bjöd på helstekt fläskytterfilé och potatisgratäng med röd-
vinssås och sallad till. Till efterrätt blev det chokladmousse och hallon.
Alla tyckte att det var gott, så vi får förlita oss på det!

Tänkte att jag skulle bjuda på några ganska kassa mobilbilder så får ni se hur jag
dukade, hur efterrätten såg ut och hur denna morgons himmel såg ut.
 
Summasummarum så blev det en väldigt trevlig kväll och jag gissar på att några
förmodligen har haft huvudvärk idag - inte jag, jag började klockan sju imorse.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0