Startklar!

Jag fullkomligen älskar påsken!
Det blir ljusare ute, finns massa fint pynt och det är inte samma måsten som kring jul.
Man har tid att ta det lugnt, pyntandet blir inte övermäktigt och man kan umgås m nära o kära utan att köpa massa klappar kors o tvärs.
Idag köpte jag en mini påsklilja och massa dun i olika färger. Igår plockade jag in riset så det kan börja slå ut nångång (helst i förrgår tack).
Funderar på att byta gardiner i köket innan jag åker på jobbet.
Behöver jag säga att jag är redo för påsken? Än fast jag jobbar hela påsk så gör det inget, den är lika mysigt ändå! Nåt att se framemot. Ljusa dagar och påskliljor i mängder!



Bara cirka två veckor kvar nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0