Firat Saras examen!

Min snygga vän Sara tar examen idag i Umeå. Igår möttes några av vi
tjejer med tillhörande sambos upp för att fira henne!
Hon är numera gymnasielärare med inriktning på religion och samhällskunskap.
I dagarna var det fem år sedan vi tog studenten (vars tar tiden vägen?!) och under
dom fem åren har hon alltså läst på universitetet.
Detta är en kvinna att beundra mina damer och herrar! Samtidigt som hon pluggar
ungefär 150% har hon jobbar 100% i hemtjänst OCH varit karatetränare på det.
En inspiration om något!

Vi började med att äta och ta en öl på Bishops Arms som har öppnat på nya hotellet
nere i hamnen här. Jag tog fish & chips, alltid viljat testa det, men det var inte så
gott som jag trodde. Dom hade saltat fisken liiite väl mycket.
Men sällskapet var desto bättre!
 
Utsikten kunde man inte klaga på!
 
Matbild! Kom på efter jag börjat äta att jag skulle fota.. hehe..
Drack en Hawaiiansk öl, den var god!
 
Mikael (Saras sambo), examenstjejen Sara i mitten och Lovisa längst ut!

Alex (Lovisas sambo) och Ullis!
 
Bredvid mig satt Patrik (min sambo) men det var bara hans hamburgare jag fångade
på bild!
 
Därefter fortsatte vi till Sara för att fortsätta firandet! Där mötte Stina & Daniel sedan upp!
 
Vår present innehöll de mest nödvändiga sakerna för en lärare!
 
Saras goda moussetårta! To die for!
 
 
Sedan drack vi drinkar, öl, ja lite av varje och gick därefter ut och dansade så då
tog det slut på bilder! Men det blev en riktigt lyckad kväll och det är längesen som
jag känt mig så genuint lycklig som när jag stod där på dansgolvet och dansade
som om det inte fanns någon morgondag! Tack alla inblandade för en rolig kväll!
 
Imorgon är det uppvaktning av Lovisas tandtekniker examen som gäller!


Kommentarer
Sara

Tack för de fina orden darling! :}

2013-06-13 @ 14:05:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0