Jul. 08, 2013

Idag blev jag väldigt glad och väldigt nöjd.
Sådär som man kan bli när man fyndat något!
Tänkte berätta historien kring hur det kom sig att jag blev så nöjd.
Jag har hela våren och sommaren suktat efter en hängstol/hänggunga att ha ute på bron.
Men jag har varit för seg så den har varit slutsåld i evigheter på Åhléns.
Men så idag var jag där och såg en hänga i taket. Sista exemplaret sa dom så jag slog till!
Nu var den t o m på rea och när jag betalade så var det halva reapriset!
Så jag fick den för 125 kronor!! Helt galet! Ville nästan dansa en segerdans!





Nu hänger den där så fint hihi!
Den är skön att sitta och filosofera i också.

Ha en fin kväll!
Nu ska jag cykla och sen baka peanut chip cookies.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0