13 januari

Lääääääääääääget!
Varit ledig i helgen, skönt!
Kallt har det varit dock. Avböjde därför att åka skoter idag,
utan for ut och åkte skidor på skaren istället när solen börjat värma lite.
Spåren har såklart drivit igen nu, men såg har-spår idag!
Höll på att förfrysa min kind (!!) förra vintern i fjälls så därför har jag ingen
speciell lust att åka skoter när det är närmare femton minusgrader.
Men som tur var gick det ju bra med kinden, men skräcken sitter i!

Idag hann jag med väldigt mycket, skidor, städa, sy ett kuddfodral,
prova på yoga!
Yogan var intressant och faktiskt ganska jobbig stundvis.
Känns som att man skulle kunna få träningsvärk!
Den gav i alla fall resultat, kände mig avslappnad långt efteråt,
så det blir fler gånger!


Sydde slut på första trådrullen idag!

Mitt första kuddfodral sen syslöjden, nånting lärde jag mig i alla fall!
 
Det är roligt med gamla hus! Hittade två hundskattemärken idag i städskåpet från
1956 & 1958. Rev mig på den lilla spiken, annars hade jag nog aldrig sett dem!


Kommentarer
Sara

Mycket avslappnat efter yogan :D Kunde ha somnar direkt när jag kom hem! Kul med hundskattemärken, hade massa såna när jag var liten, gjorde halsband osv ;)

2013-01-15 @ 16:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0