10 april

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min kompis barns ettårsdag!
Hurra hurra hurra! Det är första kompisen i tjejgänget som har barn så det är allt lite speciellt!
Men inte nog med det! Idag är det även min sambos lillasysters femårs dag. Så lite tårta har jag allt fått! Vi körde på säkra kort och gav henne pennor och ett Hello Kitty ritblock!
Hon skrek av förtjusning om jag säger så..

Hoppas ni tittat in på bloggen jag skrev om i förra inlägget i brist på uppdateringar från mig.
Jag har inte hunnit helt enkelt! Sitter nästan aldrig vid datorn, utan skriver lite snabbt från mobilen nu.
Men snart kommer det ett riktigt inlägg med bilder och sånt.

Nu ska jag locka upp Juni från källaren och sen se min favoritserie Chicago Fire.
Lämnar er med en såkallad "cliffhanger"! ;)





Kommentarer
Sofia & Märta

Ja det var ingen vanlig dag... :D för det var Märtis födelsedag :D

hm är det ett bord? Stol?, Bänk?....

2013-04-11 @ 11:50:10
URL: http://sosv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0