13 november

Hej i höstmörkret!
Det blir verkligen mörkt fort ute nu, men för att lysa upp tillvaron lite satte jag upp en
ljusslinga i ett träd igår, så nu lyser den så fint!
Idag har jag varit ledig, varit in till stan och shoppat loss lite. Köpt en massa fina kuddar och
filtar i olika färger, men de är tyvärr inte till mig. Har fått ett litet göra-om-projekt,
och känner att man kan ju gå bananas när det inte är till sig själv haha!
Har alltid funderat på om det är så inredare i olika program tänker. Och idag så fick jag smak på det, så ja lite galen blir man ju! Men det projektet kan jag berätta mer om sedan.
Till mig själv köpte jag två nya kuddfodral till soffan i vardagsrummet med adventstema.
 

Valde en mönstrad kudde och en röd. Den röda kommer matcha gardinerna bra i vardagsrummet sedan!
Båda kuddfodralen är från Village, tycker de har snyggast och stilrenast kuddar!
Längtar verkligen tills man får börja adventspynta!
 

Kuddar i massa härliga färger! Färg ger energi och glädje tycker jag!
Filtarna och "väskan" är från Jysk och kuddarna från Åhléns.
Sist men inte minst en liten hälsning som man finner på vår ytterdörr!
Mycket roligare än välkommen åter!

Nu ska jag se om jag hittar något bra att se på tv:n innan det blir sängdags!


Kommentarer
Sofia & Märta

Kommer blir bra med de kuddarna och filtarna om de är till de jag tror :-)
Vi får planera in nån tjejträff för jul/nyår snart innan alla är uppbokade

Svar: Ja, det tror jag med :) Köpte lite dukar och dekoration också, så nu blir de ruinerade ;)Bra idé! Det måste vi göra!! :)
elleminem.blogg.se

2012-11-13 @ 22:39:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0