Lucka numero 7

Hello! Allt är bra här, Patrik är hemma ♥ vi har knappt hunnit se varann i veckan då det snöat varje dag = han måste snöröja. När han varit ledig så har jag jobbat osv, men så är det på vintern och det vet jag sen tidigare.
MEN det är tråkigt!! Så nu får man ta tillvara på tiden han är hemma.

Idag har vi fått en tidig julklapp av mamma & pappa - en frysbox! Perfekt, nu kan jag baka!
Nu är det liksom såhär; Jag vill baka, men frysen är proppad. Vi har bara 3 fack i frysen som är
fulla av bär, älgkött & annat smått & gott.
Men nu ser jag ljuset i tunneln så att säga :)

Lucka nr. 7 En bild på dig som du alltid vill se ut.

Inte alltid, men nog är det bra skönt när man är nyfrissad, håret ligger rätt och sminket sitter
där det ska en vardag. Ja helt fel vore det ju faktiskt inte med en frisör som fixade håret varje
dag. Numera när jag har kort hår så kan jag verkligen få morgonfrilla, oj oj! Vilket knullrufs man
kan få utan vidare haha! Och sminka sig varje dag, nää det orkar jag då rakt inte när man är
stressad och ska snabbt till jobbet. Då är dom där 5 minutrarna i sängen mer värda än mascaran!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0