Lucka 8, 9 & 10!

Lucka 8: En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.
Svårt val, doktorn grät och patienten hade medlidande!!
Finns så himla många fina kvällar! Men en som jag ibland tänker tillbaka på är balen.
Var så himla nöjd med allt, håret, sminket, klänningen.
Håret var mörkt då och långt, sedan tröttnade jag på min återkommande utväxt.
Klänningen var verkligen så jag. Orange och lite annorlunda i och med att den var
mellanlång. Tänk nu är det 4½ år sedan, vars tar åren vägen..



Lucka 9: En bild på ditt rum eller din lägenhet.
Jag har ju varken eller om jag säger så, utan istället hus med massa rum!

Fick till en helt OK vidvinkel, dåligt ljus dock i detta mörker!
Här ser man då från köket genom hallen till vardagsrummet och även en snutt av
sovrummet. Det vita i hörnet är köksbordet.

Lucka 10: En bild på ditt favoritdjur.

Juni ♥


Kommentarer
Vicky

guuud en sån söt misse.

2012-12-10 @ 18:41:00
URL: http://vickys.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0