Måndag

Helgen avslutades med att Patrik kom hem från Ramsele välbehållen. Vi bjöd in mina föräldrar på tacopanna till middag igår, dom tyckte det var riktigt gott så det var roligt.
Tacopanna:
Lägg ut tacochips på en plåt.
Klicka över tacofärs samt ost.
In i ugnen på 175 grader tills osten smält.
Servera med creme fraiche, tacosås och en sallad.

Så det blev tacos två dar i rad i olika former för mig men det gör inget alls!


Har även höstfixat på bron med bland annat ljung och cyklamen.


Även bakat glutenfria kanelsnurror tills öppet hus på skolan.

Nu tog jag en paus i latinplugget, men ska snart fortsätta med det. Sen idag ska jag åka och städa så jag har det gjort.

Ha en fin vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0