Praktik!

Idag började min praktik på Blomsterateljen i gallerian.
Roligt att få komma ut i 'verkliga livet'.
Har redan blivit tillfrågad att jobba kring jul och ja gärna säger jag! 😊
Blir en lång önskelista i år, det finns ju såå mycket fint jag vill ha där!

Kom hem vid halv sju, har praktik mellan 9-18, så då vare bara att börja med maten. Currykyckling med ris blev det.
Patrik ligger borta och jobbar den här veckan så nu sitter jag i soffan och njuter av att vara ensam hemma. Hehe.. har alltid varit lite av en 'ensamvarg'. Jag gillar att vara själv i perioder och bara må. Bara behöva bry sig om vad man själv vill eller måste göra. Men jag skulle inte vilja vara själv jämt, så det blir skönt när Patrik kommer hem igen.

Imorrn har jag bjudit in mig på mat hos Sabina, perfekt ju! 😀

Klippte mig förresten i fredags. Klippte till frisyren lite, men jag har börjat tycka den är så tråkig så jag frågade om hon inte kunde göra en sidecut som jag kunde ta fram eller dölja om jag ville. Så blev det. Mycket nöjd! Gick bra att byta frisör också då min vanliga är mammaledig, så henne går jag till nästa gång med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0