Förra veckan i bilder



Tillbaka på skola efter en semestervecka!


Vi fick göra vad vi ville. Det vi kände att vi behövde träna på inför praktiken.
Jag gjorde en begravningskrans på en timme. Stommen hade jag lindat förut. Det är i alla fall rekord för mig hittills!






Gjorde även min första begravningsbukett. Ett billigare alternativ än den i oasishållare.


Gjorde flera gravsmyckningar och dörrkransar också.


Hade världens flow hela veckan än fast jag var jätteförkyld. Kanske är bra att resa bort ibland 😜
Gjorde en brudbukett som är vinterinspirerad för roligt. Med rosor, bupleurum, alstromeria och silverek.


Skyltade upp gravsmyckningar/dörrkransar på Gideå Livs som vi i klassen säljer för att samla in pengar till resan till Holland i vår. De jag visade här ovanför säljs där bland annat.

Det var den veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0