Filmkväll med tjejerna!



I torsdags kom Sara, Ullis, Sofia och lilla Astrid hit för att se på den nya.Veronica Mars filmen.
Jag och Sofia följde den serien när den gick på tv'n som besatta förut. Jag tittar fortfarande på dvd-boxarna jag har ganska ofta. Bästa serien ever.
Nu har det alltså kommit ut en film som nästan alla fans (inte vi) hjälpt till att betala. Så spänningen för vi två var minst sagt hög.
Och vilken besvikelse sen. Seg, det hände lite. Men samtidigt roligt att äntligen få se den. Mina kompisar som inte sett serien tyckte den var ganska bra och för oss som sett den blev det mer en 'åh minns du han?' film. Men trevligt hade vi det!


Behöver jag säga att jag fortfarande känner mig smällfet? Måste ut och röra på mig imorn!





Lilla Astrid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0