Ute-fixar-dagen!

Då jag var så väldigt oeffektiv igår bestämde jag mig för att vara desto mer effektiv idag. Orsaken till att jag var så oeffektiv igår beror på att jag var ute och dansade (på krogen ja) i fredags och hade JÄTTE kul. Och har man jättekul kvällen innan så har man ju inte alltid jättekul dagen efter om jag säger så..

Men idag så har jag målat på ett nytt lager färg på våra pallkragar, Patrik har oljat in trallen också har vi hängt första tvättarna utomhus! Så härligt väder. Hade solskyddsfaktor på mig men känner ändå att det hettar på armarna nu.


Förebild!


Färgskrapan i högsta hugg!


Efterbild!


Belöningen blev grillat till middag!


Är inte detta vår så säg!

Imorgon ska jag jobba mitt första pass på nästan en månad. Avslutade praktiken fredags och jag har haft så himla roligt! Visst har det funnits en dag eller två när jag känt att allt jag gjort blivit dåligt men då är det bara att tagga och återkomma med ny energi! För energi av floristyrket är verkligen något jag får! Det är så himla roligt och jag har hittat rätt! Åh! Känner mig lycklig bland blommor och blad!
Så därför känns det vemodigt att återgå till jobb imorgon, för jag har verkligen ett roligt jobb men.. Ja ni fattar. Jag kommer sakna praktiken, men det kommer kännas skönt att veta vad man ska göra och slippa fråga när man blir osäker.
Så nu ska jag klippa av mina långa rosa naglar och ta bort naggellacket!

Men det åker på igen på tisdag för då är jag ledig! Imorrn ska jag krama mina tanter och tokas med mina gubbar, pepp på det ändå!


Tog den mest nödvändiga bilden i fredags(???) så den får avsluta detta inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0