Glad Påsk!

Påsken spenderas hemma i år. Patrik åkte till fjälls i två dar och kom hem igår lagom till påskmiddagen hos hans pappas familj. Fredag till lördag sov jag hos mamma och pappa, de påpekade flera gånger med att 'om du vill så får du sova här'. Så det gjorde jag, man känner sig ju lite tvungen ibland. Ätit för en vecka framöver har jag såklart gjort. Igår badade vi vildmarksbad också, skönt!


Fick lite påskgodis från L8 på B&T!
Var fullt upp hela dagen i torsdags på praktiken. Det strålade i fel arm som tur var, nä men sjukt stressigt men ändå kul!


Så då känns det extra skönt och behövligt med en liten minisemster! Minns inte sist jag var ledig såhär länge, 4 hela dar!


Levererat tulpanbukett till mor och far!


Här hemma blommar påskriset!


Efterrätten som vi fick igår bestod av vattenmelon och bär! Jättegod!


Deras (Nilla & Sörens) tokiga katt la sig i påskägget och sov hihi!


Så idag tar vi det mest lugnt och plockar in pärlhyacint, narcissus och krokus!

Hoppas ni har och får en fin påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0