Fredag.

Sista praktikdagen för denna vecka, känns skönt med ledig helg. Varit fullt upp hela veckan!
Bytt ut de utblommade tulpanerna mot nya knoppiga på bordet.
Hann med en långlunch på stan idag med en fin vän. Det är en klar fördel med att befinna sig på stan varje dag i veckan. Dock hinner jag aldrig gå på stan! Men efter praktiken gick jag in på Åhléns och köpte det rosa nagellacket jag pillat på på lunchen.


Tulpaner i blandade färger känns påskigt tycker jag, helst med vita dunvippor i.


Cafe latte på maten!


Utanför butiken där jag har min praktik!


Tulpanbuketter jag gjort till försäljning!


Plantering jag gjort!


Vill haaaaa!!


Har jag nämnt att jag har världens bästa sambo? För det har jag verkligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0