Första praktikdagen!

Åååååh så himla roligt det ÄR!
Har nu praktik i tre veckor på Blommor & Ting i stan. Gjort första dagen idag och nu bara VET jag att jag har gjort rätt val av yrkesutbildning.



Mitt hjärta jag gjorde idag av pärlhyacinter fick pryda dörren!
Kom på idén helt själv så det var roligt att jag fick göra den. När jag stod och pysslade med den idag så tänkte jag att det är ju galet, stå och pyssla på 'jobbet'. Drömmen.
Sen har jag även snittat blommor, sopat golv, gjort tulpanbukett, packat upp varor och prismärkt dem och mycket mer.
För att citera ägaren där 'Vi har aldrig nånsin haft en elev som varit såhär peppad'. Och jag kan nog aldrig komma på nån gång när jag varit såhär peppad förr heller! Så det märks nog att jag älskar tillvaron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0