Patriks födelsedag!

Den 13e maj fyllde min älskling 23 år.
Jag hade bakat en kokosrulle med lemoncurd och hallon och kladdkakemuffins och en rödvinbärskaka.
Jag brukar nästan aldrig göra någon tårta då jag tycker det tar sån tid så jag brukar istället göra något enklare som påminner om tårta och som är minst lika gott. Det är en sak jag lärt mig att krånglar man för mycket tar det all energi från det roliga.







Av mig fick han de traditionella kallingarna, en cocktail bok för jag menar har man en bar måste man ju kunna göra såna också! ;) Och ett deckar sällskapsspel vi inte tagit oss tid att spela ännu.
Allt som allt tror jag han var nöjd med dagen trots regnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0