Droppformad bukett

Idag gjorde jag min allra första droppformade brudbukett!
Jätteroligt tycker jag att det var, mycket form att tänka på dock.


Under processens gång. Vid min bänk på skolan.


Helt färdig! Tog några timmar.


Lättare att se storleken på bild på den såhär.





Den vita blomman längst ner luktar otroligt gott och heter Freesia. I love.


Flera av buketterna i klassen!


Min favorit, ovanlig färgkombo för min smak va? Hehe.. så otroligt välarbetat av en jätteduktig tjej i klassen!


Också har vi torsdagsfika. Denna har en som påstår sig inte kunna baka gjort, typ det godaste jag ätit!!
Tur jag tagit promenader på kvällarna både tisdag och onsdag denna vecka..


En sista på en ganska sliten men nöjd tjej. Fick väldigt mycket beröm för den av vår lärare. Det enda hon påpekade var en ros på baksidan som stack ut lite för mycket. Och det var det enda, hon påpekar verkligen allt man behöver tänka på annars.
Så denna vecka avslutades väldigt bra!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen då det först blir jobb och sen en sväng till Umeå!


Kommentarer
Lovisa Melin

så himla vackra!!

2014-03-09 @ 22:09:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0