Sista skolveckan!

Nu har sista skolveckan kickat igång för denna termin. Är så glad för att få fortsätta. Usch vill inte ens tänka på hur jag skulle må annars!

Är gräsänka tills på torsdag kväll då Patrik ligger borta och jobbar. Två husgrund i Lycksele ska göras. Längtar till han kommer hem!! Än fast jag gillar att vara själv ibland så är det skönt att ha han hemma också <3


Hihi!


Igår vaknade vi halv elva! Skönt! Sen åkte vi till Elite Hotel och lyxade till det med hotelfrukost. De hade öppet till tolv som tur var hehe...





Igår gjorde jag en brudbukett av maskrosor. Fina är dom i rätt sammanhang dock inte så hålbara.
Övning ger färdighet säger dom ju!


Så nu sitter jag i soffan och ser CSI och äter vattenmelon.

Laddar upp för öppet hus på fredag på skolan. Kom gärna dit om du kan. Från klockan 10-15! Vi ska ha brudutställning också ska vi sälja våfflor och toast. Ska fota till er som inte kan komma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0