Livi'n like a student







Storkok till matlådor, soppa med knäcke toppat med keso och nu idag nudlar med grönsaker.
Det kostar att ligga på topp ;)


Idag fick vi hem massor av fina röda rosor till skolan! Klarade mig från att sticka mig på taggarna.


Igår eftermiddag hemma. Älskar att fota dimma. Tycker korten blir så vackra.


En låg dekoration jag gjorde förra veckan.

Nu ska jag öva mer på min textning. Att kunna texta snygga skyltar är viktigt för att det ska se inbjudande och seriöst ut.

Ha det fint!


Kommentarer
Lovisa Melin

oj vad fina buketter och arrangemang du har satt ihop!!! jag vill ha allihop!! :D och du verkar ha så väldigt roligt! :D är så glad för din skull! i och med ff så kan jag säga att jag tänkte direkt när jag såg bilden på dig på skolan, you glow girl! ;D du säger att du är lite besviken, men det är ju så att även om vågen tilloch med skulle stå på samma så kan det vara STOR skillnad på före och efter när man har börjat träna! :D saknar dig och dom andra tjejerna!

Svar: Tack så mycket!! :D Nu i veckan ska vi ha alla <3's dags inspiration och förhör i krukväxt latin.. Det är rena grekiskan alltså. Blä. haha!Ja precis och nu är det bara att fortsätta träna. Tur det finns gym på Nordvik så jag kan träna där när jag orkar & hinner :)
Saknar dig med!!
elleminem.blogg.se

2014-02-08 @ 10:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0