Festlig tulpanbukett!

Okej jag har insett att denna blogg verkligen bytt inriktning. Men ni får liksom dras med mina blommor, dom ingår ju i min vardag nu. Vilket fortfarande känns helt galet ibland. Jag verkligen älskar floristyrket!!

Idag gjorde jag en lite festligare tulpanbukett eftersom vi ska på 40-års fest på lördag! Det är en man som fyller år så då tycker jag orange blir perfekt. Inte mig emot liksom hehe..





Många i klassen tyckte att det vita blåbärsriset gav en häftig effekt, det tycker jag också. Det blir lite mindre gulligull också liksom.

Hoppas ni haft en bra torsdag!
Nu ska jag krypa ner i min egen säng. Är jättetrött verkligen typ 80+ style.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0