Kräftskiva med goda vänner!

Regnet står som spön i backen och det är kanske bra, för då tar jag mig tid till att blogga!
Idag tänkte jag berätta om när jag och mina närmsta vänner hade kräftskiva i sann knytkalas-
anda hemma hos oss! Knytkalas är bra, man behöver inte planera och förbereda så mycket
och alla tar med något de tycker om!

Jag pyntade upp köket så vi skulle få rätt kräftskive-känsla!
 
 
Vi åt och åt...
 
Fina Stina!
 
Jag och nyförlovade Emelie!
 
Jag hade gjort ljusdekoration genom att frysa in blommor i en sockerkaksform.
Fint och billigt!
 
Till efterrätt åt vi en pavlova med persikor, nyplockade hallon och rödvinbär!


Kommentarer
Stina

En riktigt bra kräftskiva! Du hade dekorerat så fint och gjort mycket gott vännen :)

2013-09-19 @ 12:08:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0