Oktober


Min farmor har lärt Patrik dricka vin minsann! I fredags delade vi på en flaska rött, diskuterade hur vuxet det kändes och att jag blev lullig på två glas(!) haha hård vecka skyller jag på!


Arvegods från Grethe. Har haft de här mustaschkopparna sen jag var ungefär 12 år och är så oerhört rädd om dem att jag knappt vågar använda dem!


Gjort lite extra höstfint på bron och kommit fram till att vårens lökväxter och höstens ljung är det absolut roligaste att plantera!



Tidiga mornar ligger dimman ofta tjock vid vårt hus då vi bor vid en sk. rågång som dimman går i!
Faktiskt en av de vackraste vyer jag vet!

Och som slutord: Dagarna går fort. Gör det du tänker och ta vara på varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0