Inspirationskväll

I onsdags var jag på en inspirationskväll på Blommor & Ting.
Jätteroligt såklart! Först visade Lotta & Frida som jobbar där flera olika dekorationer och buketter med inspiration till både advent, jul och nyår.
De är verkligen jättedukiga och jag blir alltid så impad av att man kan binda en bukett och prata med kunden samtidigt! Det är för mig omöjligt, än!


Allt detta hann de göra och visa på en timme! Mina favoriter är adventsljusstaken, äppelkransen och den häftiga solfjäderbuketten!


Himla fiffig idé att limma fast ljus i små koppar och göra en söt adventsljusstake av alltihop!

Sen efter att de visat allt färdigt fick vi fria händer i hela blomsterbutiken och välja att göra exakt vad vi ville.
Jätteroligt! Jag var i himlen!


Denna lilla hyacintbakelse gjorde jag! Bakelse är nog rätta ordet ändå.Nu står den så fint på vårt vardagsrumsbord i väntan på advent!

Hoppas att även ni blev inspirerade av mina bilder. Och till er som bor i lägenhet finns mossa, konstsnö, ja allt möjligt att köpa i blomsteraffärer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0